Beck International, s.r.o.Beck International, s.r.o. Mělník
Vložil: Ján Šťastný Datum: 29.05.09 13:05 Dne 5.ledna jsem se zůčastnil předváděci akce,na kterénám p.Himl tvrdil,že stojí s celým kolektívem za kvalitou Vaších výrobků.Ovšem u nožů musím konstatovat,že k prof.nožům maji velice daleko.Jsou to nože které se daji koupit na tržišti u nás nebo v Polsku.Po krátke době se maže i logo Vaší firmy.Jsem velice sklamaný,protože rád vařím a tešil jsem se,že budu mít kvalitní nože.U osta ních výrobků,které nás stály nemalé peníze,jsem zatím spokojen.Druhou připomínků mám ke klimatizační jednotce kterou jsme vyhrali.Návod je jen v němčině a jak to máme dát do provozu,když německy neumíme,jsme ve věku nad 70 let.Zdá se Vám to seriozné?Číslo naších sluv 6444 a 6416.S pozdravem manžele Šťastných Vložil: venina Datum: 01.06.09 22:22 mam od vaší firmy koupená kamínka na přitápění /halog./ nyní mi praskla 1 trubice ,da se koupit náhradni a kde ? Vložil: Věra Cháberová Datum: 07.10.09 11:52 Před nějakou dobou jste nás kontaktovali s tím, že jsme od vás odebraly
jakési zboží. Přestože jsem vás několikrát upozornila, že se jedná o nedopatření (nikdy jsme se ani já, ani moje maminka nezúčastnily žádné
vaší prezentace), uvedli jste v omyl i právničku, která nám poslala
složenky na úhradu a dost tím vyděsila mou 87-letou plně invalidní maminku. Mezitím se ukázalo, že jste celou tu dobu měli k dispozici
správnou adresu na naši jmenovkyni ve Školské ulici v Kolíně. Nedovedu
si vysvětlit, proč jste obtěžovali nás, které s tím nemáme nic společného, ledaže by vám bylo jedno, kdo vám za to zboží zaplatí.
Co asi děláte v případě, když vám v termínu nezaplatí pan Josef Novák?
To se obracíte na všechny Josefy Nováky v ČR? Očekávám od vás aspoň
trochu slušnosti (kterou by měl mít každý poctivý obchodník) a doufám,
že se za své jednání omluvíte.
V.Cháberová ml.
Na Magistrále 735
Kolín 2 Vložil: Fučíková Datum: 24.02.14 17:36 Při telefonické objednávce víka k robotu superpower700 předala moji objednávku kolegině pani Fialové,která nebyla tento den přítomna,ale poslali mi víko na superpower750 za které jsem s poštovným zaplatila 393 korun.Opět jsem telefonovala a mluvila s pani Fialovou,která mi ochotně podala informace a řekla mi že mám víko na dobírku zaslat zpět,že mi ho vymění. Za poštovné jsem zaplatila 160 korun,které mi jak slíbyli proplatili. Pak přišel dopis ,že víko superpower700 stojí včetně poštovného 553 korun.Opět jsem telefonovala pani Fialové,že rozdíl v ceně doplatím.TA mi však řekla konečnou částku 736 korun. Tak jsem požádala o vrácení původní částky 393 korun a pani odpověděla, že v žádném případě peníze nevrátí.Velice mě zaráží nevhodné jednání pracovnice Beck.Když jsme se nemohli domluvit jak na čásce736 korun jak k ní dospěla tak mi telefon zavěsila. Do dnes nemám zboží ani peníze. Vložil: Ing. Jiří Žá Datum: 18.04.16 06:34 Zdravím,
používám bezsáčkový vysavač už 5 let, spokojenost, teď mi odešel
pohon spodních kartáčku,motorek ok, ale ten tištěný spoj, je možno se nějak dostat k informaci, jak lze opravit, jestli vyměnit tišťák, nebo celou spodní část vysavače? Jsem s ním spokojen a nechci ho
ještě odepsat, dík za odpověď,hezký den, jirka žák |