Infopanel

Zobrazeno: 1292x

CK České Kormidlo, s.r.o.

CK České Kormidlo, s.r.o. Brno

  • - specializovaný maloobchod
  • - zprostředkování služeb
  • - provozování cestovní kanceláře
Adresa

CK České Kormidlo, s.r.o. Brno

60300, Brno (ukázat na mapě)
0

hodnoceno 0x

  • Hana Malátková

    Činnost cestovních kanceláří

    Přerov I - Město, 75002
    • 0
  • Josef Vaculčík

    Silniční nákladní doprava , Ostatní činnosti související s dopravou

    Polkovice, 75144
    • 0
  • Milena Adlerová-BON TON

    Kempy a jiná zařízení pro krátkodobé ubytování , Činnost cestovních kanceláří

    Hranice I - Město, 75301
    • 0

Vložil: Tomáš
Datum: 15.07.08 21:32
Rád bych se s vámi podělil o mou zkušenost s touto cestovní kanceláří na dovolené v Nemiře poblíž Omiše, konkrétně pension Star. To že jsme na začátku nabrali zpoždění vinou poruchy busu by se dalo přežít, i to že nejela v buse žádná delegátka, když řidiči nevěděli kam jet při zdlouhavém rozvážení vždy jen několika lidí snad po celé Dalmácii, dokonce i to, že místo v určité vile nás s ubytováním přesunuli do pensionu s tím, že si prý polepšíme, ale opravdu jsme s přítelkyní nepřenesli přes srdce, když z nás udělali sprosté zloděje. Objednali jsme si v tomto pensionu klimatizaci, jež byla poskytována prostřednictvím chipové karty a modulu na zdi připojenému k ní. Nechali jsme si nabít kartu na deset hodin a dodrželi řád týkající se používání daného zařízení. První dva dny jsem si to zapnuli na cca 1,5 hodiny před spaním. Po těchto dvou dnech, však její vinou trápilo nachlazení a nechali jsme ji teda 3 dny vyplou. Poslední dva dny zbývalo asi 5 hodin a nechali jsme tedy klimu značnou část noci zaplou. Byl poslední den, měli jsme sbaleno a bylo nutné v 9 hodin ráno pokoj opustit a kufry do večera nechat ve společenské místnosti. Ráno zbývalo poslední hodina na kartě. Šli jsme na snídani, ale při návratu ze snídaně byl pokoj otevřen. V něm správkyně(asi) a delegátka. Na klimě 0 hodin a fungovala i přesto dále. Byli jsme sprostě a bez důkazů obviněni z podvodu a z toho, že jsme na tuto poruchu přišli v týdnu a využíváme tedy neoprávněně klimatizaci na účet podniku a to i s podezřením, že jsme možná ovlivnili dané zařízení, aby fungovalo tak jak fungovalo, opět bez jediného důkazu. Chtěli po nás asi 150 euro, později slevnili na 50 euro. Hádali jsme se 3 hodiny. Naprosto neschopná delegátka CK České kormidlo se nás ani v nejmenším nezastala a dala nám otevřeně najevo, že nám ani v nejmenším nevěří. Hrozli stále Chorvatskou policií, že je znají, později i že se vše řeší přes soud, který by mohl zasedat až v pondělí(byla sobota - den odjezdu). Výsledek byl, že nás dopoledne vyhodili s kufry ven a odjezd byl až večer. Pozitivní aspoň bylo, že jsme nic neplatili. Nebudu zde dále rozvádět naprostou aroganci a odpornou zarputilou drzost správkyně,ale spíše mě udivuje chování delegátky z níž nakonec vypadlo, že pension patří přímo CK. Koho má snad tento odpovědný člověk zastupovat? CK? Pension? Či zákazníka? Opravdu bych nepsal, kdyby se daná věc nezakládala do posledního puntíku na pravdě a ani nejsem závistivá konkurence. Trápí mě spíše to, že by mohl někdo další naletět. Rozhořčený zákazník CK České kormidlo
MAXportal.cz