Infopanel

Aktualizováno: 01.12.2008
Zobrazeno: 1744x

Jena nábytek brno kuchyně, Jena nábytek, Jena nábytek brno, Sedací soupravy brno, Dětské pokoje brno.


JENA - nábytek, s.r.o.

Prodej nábytku. Sedací soupravy, kuchyně, dětské pokoje - Brno

JENA-nábytek, s.r.o. Prodej nábytku. Sedací soupravy, rohové sedací soupravy, pohovky, kuchyně, dětské pokoje, ložnice, obývací pokoje, obývací stěny, kanceláře, kancelářské židle, komody, regály, vitríny, botníky, postele, válendy, konferenční stolky, TV stolky, HiFi stolky, psací stoly, předsíňě, skříně, šatní skříně, jídelny, jídelní sestavy, jídelní stoly , jídelní židle, zdravotní matrace, rošty a jiný nábytek.



Adresa

JENA - nábytek, s.r.o. Brno

60200, Brno (ukázat na mapě)
E-mailNapsat email
Webové stránkywww.jena-nabytek.cz

1

hodnoceno 1x

  • H-Invest, s.r.o.

    velkoobchod

    Praha 9 Běchovice, 19011
    • 0
  • Pavel Kružík - PK Interiér

    Výroba, návrhy, realizace interiéru na zakázku a veškerých atypických prvků - masivní dubový nábytek, lustry, lampy a svítidla d...

    Praha 10 – Strašnice, 10000
    • 0
  • Au-Mex s.r.o.

    Společnost Au_Mex je jedním z největších prodejců dřevěného stavebního materiálu v České republice a působí také v mnoha dalších...

    Praha Vysočany, 19000
    • 0

Vložil: anonym
Datum: 14.05.10 12:09
Chtěla bych všechny varovat před nákupem v Jena nábytku. V listopadu jsme koupili přes e-shop obývací stěnu. Bohužel nemám rentgenové oči a při přebírání nábytku jsem neviděla, že 1 dvířka zabalená v neporušené krabici jsou promáčknutá a jedna z desek je v rohu uražená. Reklamovala jsem u e-shopu a napsali mi, že musím do kamenného obchodu - přes celou Prahu, od nás cca 60 km . Napsala jsem do kamenné prodejny mail, odpověděli, že protože jsem vadu zjistila po převzetí, neuznávají reklamaci. Napsala jsem na ČOI a tam mi odpověděli, že není moje povinnost před dopravcem rozbalovat zboží, tedy že reklamace je uznatelná. Napsala jsem znovu do Jeny a přeposlala vyjárření ČOI. Tedy dobrá, reklamace uznananá, mám počkat na dodání náhradních dvířek a desky. Po 3 urgencích mi sdělila pracovnice, že si mám přijet- těch 60 km. Domluvily jsme se, že mi je přivezou, že počkám 14 dní až se to bude hodit (to bylo v únoru, takže už jsem byla ve stavu, že 14 dní sem, nebo tam). Přivezli jen dvířka, zato dvoje, místo 1 ks. Nedovolala jsem se na reklamace, abych ověřila, co to je a protože to bylo něco jiného, než měli přivézt, vrátila jsem je. Po 2 hodinách jsem se dovolala a zjistila, že paní už tam nepracuje a krycí desku že nemají a dvířka prý byla moje, že jsem si měla nechat oboje. Ještě že jsem tam nejela, stačilo, že jsem měla volno z práce. Po dalším měsíci a dalších 3 urgencích zjistili, že přišla reklamovaná deska. Tu jsem nechala přivézt manželovi do práce, abychom nemuseli mít volno z práce. Přivezli jen desku, dvířka nemáme. Napsala jsem mail - bez odpovědi. Napsala jsem podruhé - žádná odpověď. Volám tam už 4. den a nikdo nebere na reklamacích ani pevnou ani mobil a nikdo to nebere ani na ústředně, že bych hodila řeč s nějakým šéfem. Sečteno, podtrženo - reklamace podaná 22.11. není do 14.5. vyřízena, komunikace příšerná.